با تشکر از مخاطبان و مشتریان ارجمند، به اطلاع می‏رساند قوانین و مقررات فروشگاه اینترنتی رسمی گودورچو ایران در مورد تمام بخش‏های وب سایت صدق می‏ کند و فرض بر این است تمام مشتریانی که از امکانات سایت به هر نحو استفاده می‏ کنند، آن را مطالعه کرده‏ اند و از شرایط و ضوابط اطلاع دارند.

این وب سایت تنها پایگاه اینترنتی گودورچو در ایران است و این شرکت هیچ سایت فروشگاهی با عناوینی هم‏چون “عاملیت” یا “همکار فروش” ندارد.

تمام اطلاع‏ رسانی‏ های گودورچو در ایران از طریق نشانی الکترونیک info@gvcco.ir و همچنین goodvirtuesco.ir@gmail.com انجام می‏ شود و دریافت نامه‏ های الکترونیک دیگر با هر عنوان هم‏چون “تخفیف”، “جشنواره”، “هدیه” و … جز از نشانی اعلام شده، اعتباری ندارند.

 

حریم شخصی

گودورچو با تاکید بر احترامی که برای حریم شخصی کاربران قائل است، برای ثبت نظر یا استفاده از برخی امکانات وب سایت اطلاعاتی را از کاربران درخواست می‌کند تا بتواند خدماتی امن و مطمئن را به کاربران ارائه دهد. برای پردازش و ثبت سفارش، اطلاعاتی مانند آدرس، شماره تلفن، کد ملی و ایمیل مورد نیاز است . پر کردن فیلد کد ملی برای ثبت در سامانه منطقه آزاد لازم است. بدیهی است تمامی اطلاعات کاربران محفوظ و پنهان خواهند ماند و گودورچو هویت شخصی کاربران را محرمانه می‌داند و اطلاعات شخصی آنان را به هیچ شخص یا سازمان دیگری منتقل نمی‌کند.

یادآوری میشود آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مراجعین است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های گودورچو از طریق آنها صورت می‌گیرد. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است.

باید تاکید شود که حفظ و نگهداری رمز عبور و نام کاربری بر عهده کاربران است و لذا برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی، کاربران نباید آن اطلاعات را برای شخص دیگری فاش کنند. در صورتی که کاربر شماره همراه خود را به فردی دیگر واگذار کرد، جهت جلوگیری از سواستفاده یا مشکلات احتمالی کاربران باید شماره موبایل خود را در پروفایل تغییر داده و شماره جدیدی ثبت نمایند.

این وبسایت صرفا جهت اطلاع رسانی و ارائه خدمات به مشتریان دائمی و همچنین معرفی محصولات جدید و کسب اطلاعات تخصصی در مورد همه محصولات برند گودورچو و بدلب می باشد. لذا درخواست اقلام بیش از ۸۰ دلار امریکا در هر سبد خرید امکان پذیر نبوده؛ و این مقدار فقط با ارائه کد ملی در اختیار همراهان همیشگی گودورچو در منطقه آزاد قرار خواهد گرفت.

 

قوه قهریه

تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، گودورچو هیچ گونه مسئولیتی ندارد. گودورچو خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران می‌داند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانال‏‌های ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید.

 

استرداد کالا

در راستای حفظ حریم شخصی و بهداشت عمومی جامعه و قوانین موجود در مورد لوازم بهداشتی و زیبایی، محصولات فروخته شده بازپس گرفته نمی شوند. برای تماس با گودورچو با ایمیل info@gvcco.ir در ارتباط باشید.

 

با تشکر

گودورچو ایران