چرا باید از کرم روز استفاده کنیم

پوست به‌طور طبیعی به مرور زمان و با افزایش سن دچار تغییراتی می‌شود که بخشی از آن خارج از اراده و به دلیل طبیعت انسان است و برخی مربوط به وضعیت زندگی و عواملی مثل آب‌وهوا، شرایط فرد مانند بیماری‌ها و استرس‌های عصبی است. کرم ‌روز اولین کرمی است که بلافاصله پس از بیدارشدن و شستشوی پوست برای جلوگیری از تخریب کلاژن باید استفاده شود.

صدمه‌هایی که در طول روز به پوست وارد می‌شود، روی جوانی و سلامت آن تاثیرگذاراست که از مهم‌ترین این صدمه‌ها، نورآفتاب است. بنابراین عوامل بسیار متعددی از جمله نور آفتاب و آلودگی هوا در طی روز در حال آسیب رساندن به سطح پوست صورت میباشد.

تمامی کرم های روز دارای برچسب spf هستند که بیانگر میزان مقاوت آن در برابر اشعه uvb خورشید میباشد البته تعداد بسیار محدودی از کرم های ضدآفتابی که در بازار عرضه میگردد نیز دارای رتبه بندی PA هستند که شامل PA+,PA++ و PA+++ هستند که همانطور که مشخص است بیشترین و مناسبترین محافظت در برابر اشعه مضر uvb و uva کرم های دارای PA+++ میباشد.

کرم های گودورچو با دارا بودن pa+++ و مناسبترین SPF، یعنی SPF30 بیشترین محافظت را از پوست شما در برابر اشعه های مضر دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.