روغن سیاه دانه و رازهای شفابخشی آن

امروزه برای اکثریت خانم‌ها و آقایان امکان استفاده از اینترنت و جستجو و تحقیق در هر مورد از جمله  مقاله‌های مراقبت از پوست و مو امکان‌پذیر است. به دلیل در دسترس بودن این دهکده جهانی برای اکثریت افراد، آموزش‌ها و مراقبت‌های پوست و مو چه به روش سنتی و چه به روش‌های نوین امکان‌پذیر است.

بنابراین ما در این مقاله می‌خواهیم برای شما از محصولاتی که شاید در ایران کمتر کسی با آن آشنایی داشته باشد صحبت کنیم. محصولاتی که یکی از افتخاراتش عدم تست آن روی حیوانات می‌باشد.

محصولات گودورچو و بدلب بر پایه روغن سیاه‌دانه و عصاره‌های شفابخش آن تشکیل شده است و محصولاتی صد در صد ارگانیک و گیاهی هستند که می‌توانند با اثربخشی فوق‌العاده که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم زیبایی و طراوت پوست و موی شمار را تضمین کند.

همانطور که اشاره کردیم محصولات گودورچو و بدلب حامی حقوق حیوانات است که در اکثریت کشورهای اروپا، امریکا و آسیا( آسیای شرقی) در حال تولید و عرضه میباشد.

شما از طریق وبسایت ما میتوانید با جهانی بودن و نام آشنایی این محصولات در کشورهای دیگر به طور کامل آشنا شوید.

 

روغن سیاه دانه و رازهای شفابخشی آن:

این گیاه دارای نام‌های متفاوتی است دانه‌ی نایجلا و کالونجی از نام‌های متداول این دانه روغنی ست. اگر تا به حال این دانه‌ها را از نزدیک مشاهده کرده باشید، حتما متوجه زبری و بافت سخت آن شده‌اید.

یک تحقیق ساده و ابتدایی در مورد این دانه‌ها بیانگر خواص معجزه آسای آن خواهد بود، ترکیبات این دانه کاربردهای متفاوتی از جمله تسکین دردهای التهابی، آلرژی‌های متداول، بیماری‌های گوارشی، دردهای موضعی از جمله سردرد و سرگیجه و تسکین درد دندان دارد.

اما طی تحقیقات جدید علمی، شواهدی به دست آمده، دال بر این موضوع که این دانه‌های روغنی در زیبایی پوست و مو نقش موثری دارند و محصولات ما با استفاده از روغن این دانه‌ها در ترکیبات خود زیبایی و سلامت پوست و مو شما را نه تنها تقویت بلکه چند برابر میکند و حس خوب تازگی را برای شما به همراه دارد.

برای افرادی که از طب سنتی در درمان انواع بیماری‌ها بهره می‌برند، روغن سیاه دانه بسیار نام آشنا است. از این روغن برای درمان سوختگی‌های سطحی و آلرژی‌های متداول و رایج، بسیار استفاده می‌کنند.در واقع یکی از خواص بسیار موثر این دانه‌ها بهبود ضایعات پوستی می‌باشد.

محصولات ارگانیک گودورچو و بدلب با ترکیبات موثر روغن سیاه‌دانه و یا همان روغن نایجلا می‌تواند به شما در داشتن پوستی شفاف و سالم و جوان کمک کند، در ادامه از یکی دیگر از ترکیبات موثر محصولات برایتان خواهیم گفت که در اصطلاح از آن به عنوان گیاه ضدپیری یاد می‌شود.

گیاه هیمالیا

۲۱۰,۰۰۰ تومان۳۷۰,۰۰۰ تومان
۴۰۰,۰۰۰ تومان
۳۲۰,۰۰۰ تومان۴۵۰,۰۰۰ تومان
۳۲۰,۰۰۰ تومان۴۵۰,۰۰۰ تومان
۳۹۰,۰۰۰ تومان
۱۵۰,۰۰۰ تومان
۳۱۰,۰۰۰ تومان۵۰۰,۰۰۰ تومان
۳۱۰,۰۰۰ تومان۵۰۰,۰۰۰ تومان
۵۵۰,۰۰۰ تومان
۲,۵۰۰,۰۰۰ تومان
۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان
۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان
۱,۴۰۰,۰۰۰ تومان
۱,۴۰۰,۰۰۰ تومان

Pippa eyes

ریمل Mascara

۴۳۰,۰۰۰ تومان۴۶۰,۰۰۰ تومان
۳۷۰,۰۰۰ تومان۴۴۰,۰۰۰ تومان
۱۷۰,۰۰۰ تومان۲۰۰,۰۰۰ تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.