چرا از لایه‌بردار استفاده کنیم؟

جهت استفاده از لایه‌بردار باید به تحقیقات بیشتری پرداخت چرا که باید در ابتدا بدانید پوست شما چه نوع پوستی ست و در کدامیک از انواع پوست‌ها طبقه‌بندی شده است. پس از پرداختن به این موضوع باید به سراغ لایه‌بردار مناسب پوست خود بروید. لایه بردار و یا همان پیلینگ، همانطور که از نام آن برمی‌آید به پاک‌سازی لایه‌ی سطحی پوست که البته به دلیل قرار گرفتن در معرض محیط، سرشار از آلودگی است، گفته می‌شود.

برای استفاده از لایه‌بردارها باید با نحوه‌ی استفاده از آن آشنا باشید، بنابراین قبل از استفاده از آن باید پوست صورت و یا بدن به طور کامل پاکیزه و عاری از هرگونه مواد آرایشی گردد، پس از شست و شوی کامل پوست، لایه‌بردار باید به صورت دورانی بر روی پوست صورت و گردن ماساژ داده شود، توصیه ما به شما در این مرحله این است که عمل لایه‌برداری را می‌توانید در حمام انجام دهید به این دلیل که بواسطه بخار آب در داخل حمام منافذ پوست به طور کامل باز و آماده پاک‌سازی می‌باشد، بنابراین لایه‌بردار را همان‌طور که پیش‌تر گفتیم به صورت دورانی و با حرکات بسیار آرام و ملایم برروی پوست صورت و گردن ماساژ دهید سپس آبکشی نمایید.

استفاده از لایه‌بردارها به طور طبیعی بواسطه قدرت پاک‌کنندگی بالا و پاکیزه کردن تمامی منافذ پوستی از چربی‌های مضر و مواد آرایشی و آلودگی‌های محیط خارجی، در کنار روشن کردن پوست شما، عمل بسیار مهم آب‌رسانی را انجام میدهد که در نتیجه لطافت پوست را به همراه دارد.اما  باعث خشکی پوست نیز می‌گردد، بنابراین در این مرحله استفاده از مرطوب‌کننده  نقشی بسیار مهم را ایفا می‌کند.

در برند گودورچو ما به این نکته توجه ویژه‌ایی داشته‌ایم، از آنجایی که بسیاری از افراد دارای پوست مختلط می‌باشند، پوست مختلط به این معنا که برخی از نواحی پوست چرب ، برخی نواحی خشک  و برخی دیگر معمولی است. بنابراین لایه‌بردار گودورچو یک لایه‌بردار ملایم با ترکیبات گیاه هیمالیا ، روغن سیاه‌دانه و هسته زردآلود است که می‌توانید پس از استفاده از آن روشن شدن پوست خود را به طور کاملا محسوس مشاهده نمایید.

اما همانطور که قبلا هم اشاره کردیم استفاده از مرطوب‌کننده ها از مهم‌ترین نکاتی است که باید پس از لایه‌برداری لحاظ شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.